1 2
bootstrap slideshow by WOWSlider.com v8.8
"">

مدرک بین المللی وی ری یا vcp چیست ?

مدرک بین المللی vray که تحت عنوان vcp از آن یاد میشود مدرکي است که با شرکت در آزمون های رسمی کمپانی chaos group و کسب حداقل نمره قبولی در این ازمون بدست میاد. وقتی موفق به کسب مدرک بشوید کمپانی chaos group اسم و مشخصات شما را در وب سایت خود درج میکند تا فرق افرادی که مدرکشان واقعی و معتبر است با بقیه افراد مشخص شود .

توجه داشته باشید که هر مدرکي که توسط خیلی آموزشگاه ها در ایران داده میشود حتی اگر به اسم بین المللی باشد عمدتا در خارج از ایران فاقد اعتبار است و اعتبار مدرک شما زمانی میباشد که خود کمپانی تاييدتان کند و در وب سایت خود اسم شما را درج کند. یکی از کمپانی هایی که به نمایندگی از کمپانی Chaos Group در ایران اقدام به برگزاری آزمون وی ری چه برای دادن مدرک بین المللی برای افراد (VCP) و چه برای آکادمی (VLT) میکند و با خیال آسوده از اعتبار مدرکتان میتوانید به آن ها اطمینان کنید کمپانی بین المللی آزیموت بوده که پس از ثبت نام و شرکت در آزمون های VCP یا VLT در صورت کسب نمره قبولی به شما مدرک معتبر میدهد و اسمتان در سایت chaos group درج خواهد شد

هیچ گواهی معتبر تر از گواهی نیست که کمپانی سازنده خود آن محصول به شما بده . معتبرترین مدرک و گواهی فردی برای Vray گواهی VCP است که با دادن آزمون خود کمپانی که الان بیش از سه ساله در ایران و اکثر شهرها برگزار میشه و کسب نمره قبولی از طرف خود کمپانی دریافتش میکنید و اسمتون در وب سایت رسمی خود chaos group به عنوان نفرات دارای مدرک معتبر در ایران درج میشود. 

شما از طریق لینک زیر میتوانید لیست تمامی افرادی که در ایران موفق به گرفتن مدرک vcp شده اند را مشاهده کنید ولی از آن جا که ما از جانب chaosgroup تحریم شده ایم برای ورود به صفحه باید از فیلترشکن استفاده کنید.

لیست افراد قبول شده در این آزمون از ایران

 

و در آخر اگر قصد شرکت در این آزمون مهم و گرفتن این مدرک ارزشمند را دارید با مطالعه ی نمونه سوالات این آزمون بزرگ در مجموعه ی لولاگر پلاس مسیر گرفتن این مدرک را برای خودتان بسیار ساده کنید.