1 2
bootstrap slideshow by WOWSlider.com v8.8
"">

بهترین

CgAlley.com

مرجع یادگیری مدلسازی و کسب درامد ارزی

رویاهاتو خودت بساز

گروه پشتیبانی حرفه ای

مجموعه ی آموزش مدلسازی لولاگر پلاس

مجموعه ی آموزش مدلسازی لولاگر پلاس
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی
آموزش مقدماتی تا پیشرفته ی مدلسازی

اگر مجموعه ا ی میخواهید که به فرآیندهای مدلسازی میپردازد و میخواهید جزء به جزء مدلینگ سابدیویژن را در مدلینگ یک بافت شهری از روی بلوپرینت تجربه کنید این مجموعه قطعا به دردتان میخورد .

در این مجموعه آموزش مدلسازی از ابتدا تا انتهای کوچه لولاگر واقع در نوفل لوشاتوی تهران به صورت جزء به جزء با توضیح ابزارهای مدلینگ، مدل میشود و سپس با استفاده از سیستم رویه ای به آن متریال های دینامیک داده شده و رندر روز، عصر و شب گرفته میشود .

شما در کمتر مجموعه ای خواهید دید که طی 48 ساعت یک معماری شهری پیچیده در آن مدل شود و این مجموعه از همان معدود مجموعه هاست . علاوه بر ورک شاپ 48 ساعته مدلینگ کوچه حدود 16 ساعت آموزش تری دی مکس از مقدماتی به بالا تحت عنوان پلاس در این مجموعه هست و همچنین به نمونه سوالات آزمون بین المللی وی ری و جواب هایشان جهت امادگی برای اخذ مدرک VCP از نمایندگی های معتبر Chaos Group در ایران دسترسی خواهید داشت .

به عبارتی شما با این مجموعه به دریایی از اطلاعات دست پیدا خواهید کرد و از تهیه آن پشیمان نمیشوید .

سرفصل های آموزشی لولا گر:

 

مدلسازی:

-نگاهی کلی بر محیط کاری مکس 2018

-تئوری مدلسازی

-مدلسازی ساختمان های کوچه جزء به جزء)5عدد ساختمان(

-مدلسازی بعضی المان ها)کولر پرده پشت دری ساختمان دوردست لوله های   

گاز و سیم ها ریسه های  LEDچراغ خیابان  صندلی های کنار پیتزا فروشی 

سطل آشغال و... (

-مدلسازی زمین کوچه

-نگاهی بر نرم افزار speed tree

-مدلسازی درخت ها در speed tree

متریال و تکسچرینگ

-تئوری متریال ها

-نگاهی بر نرم افزار substance designer

-ساخت متریال رویه ای فلز و بیک کردن پارامترهایی جهت تغییر میزان زنگ زدگی 

نوع زنگ زدگی رنگ شبیه سازی تغییر در انعکاس به خاطر وجود چربی ها   

تغییر در میزان roughnessکلی فلز و کثیفی در substance designerو وارد

کردن آن ها در 3dsmax

-ساخت متریال آجر با قابلیت تغییر در رنگ قدمت کثیفی و رطوبت در -

substance designerو وارد کردن آن در 3dsmax

-ساخت متریال چوب با قابلیت تنظیم میزان رنگ روی چوب متناسب با قدمت 

کثیفی و رطوبت در substance designer

ساخت متریال های بتنی در -substance designer

-آنرپینگ بدنه ساختمان ها

-نگاهی بر نرم افزار و محیط substance painter

-پینتینگ بدنه ساختمان ها در substance painter

-استفاده از uv channelها جهت کنترل لایه های مختلف تکسچر روی جسم)در

حین فرآیند تکسچرینگ(

-استفاده از Vertex paintو vertex colorها جهت ایجاد مپ ماسک برای متریال

vrayblendmtl)در حین فرآیند تکسچرینگ(

-استفاده از مدیفای materialبرای آی دی دادن به جسم و material by elementجهت ایجاد آی دی های رندوم در المنت ها)در حین فرآیند

تکسچرینگ(

-استفاده از متریال بر پایه metal/roughفیزیکال متریال و متریال بر پایه

spec/glossو معروف vraymtlو نحوه اعمال نود substanceبه این نوع متریال

ها

-و...

نور و رندر

-تئوری نور و رندر

-نورپردازی روز

-نورپردازی عصر

-نورپردازی شب

-ایجاد عمق میدان در حین رندر

محتوای پلاس:

-نگاهی بر محیط کلی 3dsmax

-نگاهی بر نوار ابزار 3dsmax

-ویوپورت های 3dsmax

-بررسی اسپلاین ها و استفاده از Edit/Editable Spline

-بررسی مدیفای Lathe

-بررسی LoftSweepBevel Profile

-استفاده از edit/editable polyجهت ادیت کردن ابجکت های هندسی

-فرق Ringو Loop/meshو poly

-تمرین : ساخت یک صندلی ساده

-معرفی Booleanو proBoolean

-مفهوم توپولوژی و شیوه تغییر آن

-مدیفای TurboSmooth

-معرفی ابزارهای در و پنجره و دیوار خود 3dsmax

-مفاهیم واحدها شبکه اسنپ  

-بعضی توضیحات تکمیلی و استفاده از Array

-نگاهی بر نورهای standard، photometric، Vray

-نگاهی بر سیستم daylight

-استفاده از متریال کاربردی VrayMtlو انجام یک تمرین متریال دهی با آن

-استفاده از متریال MultiSubObjects-Vray2SidedMtl VrayLightMtl

و VrayBlendو انجام یک تمرین حین توضیح آن ها

-نگاهی بر برخی پارامترهای دوربین Physical Camera

-نگاهی بر بعضی گزینه های پنجره تنظیمات رندر جهت رندر گیری

-ارائه نمونه سوالات آزمون VCPو پاسخ دادن به آن ها به همراه توضیحات کامل
 

برای دیدن لینک های دانلود لطفا لاگین کنید و یا اگر ثبت نام نکردید ابتدا ثبت نام کنید