1 2 3 4
bootstrap slideshow by WOWSlider.com v8.8

بهترین

CgAlley.com

مرجع یادگیری مدلسازی و کسب درامد ارزی

رویاهاتو خودت بساز

گروه پشتیبانی حرفه ای

مجموعه آموزشی گیم مستر

مجموعه آموزشی گیم مستر
مجموعه گیم مستر پیشگام در تولید آبجکت های گیم
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی
آمار درآمد آبجکت های گیم در بازار ارزی

امروزه صنعت گیم یک صنعت بسیار درآمدزا در کشورهای مختلف به حساب می آید و همین امر منجر به افزایش روزافزون توجهات و تمایلات افراد به حرفه آموزی در حوزه گیم و ساخت بازی های کامپیوتری در تمامی دنیا شده و روز به روز به این آمار اضافه میشود . صنعت بازی سازی متشکل از حرفه های مختلف از جمله برنامه نویسی، آهنگ سازی، لول دیزاین و گرافیک، افکت های صدایی و ... است و همین باعث شده برای ساخت بازی و به جهت کاهش در زمان تولید یک اثر افراد بخواهند از کارهای از پیش ساخته شده فردی دیگر در کار خود استفاده کنند و همین امر منجر به شکل گیری بازارهای فروش آبجکت ها و المان های گیم شده به طوریکه مبالغ قابل توجهی در این بازارها جابجا میشود و لذا روز به روز به طرفداران تولید المان های بازی در زمینه های مختلف اضافه میشود . مجموعه گیم مستر یک مجموعه کاربردی مبتنی بر تولید آبجکت در زمینه ی بازی های کامپیوتری جهت ارائه به بازارهای خارجی با رویکرد ارزی می باشد که این امکان را به شما میدهد ضمن شناخت اصول استاندارد ساخت آبجکت های بازی به جهت ارتقای محصولاتتان برای ارائه و جذب یوزر و خریدار بیشتر، شما را با موتورهای بازی پرکاربرد به نحوی که بتوانید از آن برای فروش استفاده کنید آشنا میکند .

چرا گیم مستر ؟

مدرس گیم مستر ( علیرضا دواری ) خود سال ها در زمینه تولید بازی های کامپیوتری در نقش گیم دیزاینر، لول دیزاینر و کارگردان فعالیت داشته و دارد

مدرس گیم مستر ( علیرضا دواری ) خود در زمینه تولید آبجکت های گیم فعالیت دارد

بیان واضح و شفاف و توضیحات مواردی که از طریق تجربه سالیان به دست می آید

رعایت استانداردهای بین المللی و جهانی در آموزش های داده شده که در تمام مجموعه های آموزشی زده شده توسط این گروه  مورد توجه قرار میگیرد

شیوه پیش فروش ؟

آموزش از ابتدای پیش فروش تا انتهایش در طی هفته های منظم آپدیت میشود و با اضافه شدن محتوای هر هفته به مجموعه قیمت آن افزوده شده تا به قیمت واقعی خود برسد

سوالات متداول شما از ما :

این مجموعه برای چه کسانی مناسب است ؟

این مجموعه طیف زیادی از مخاطبین را پوشش میدهد . اگر در حوزه آبجکت سه بعدی کار میکنید فارغ از اینکه چه رشته ای داشته باشید این مجموعه به دردتان میخورد . اگر در حوزه های گرافیکی کار میکنید باز این مجموعه اطلاعات استفاده از مهارتتان در انجین را نشان میدهد 

این مجموعه چه پیش نیازی میخواهد ؟

در حوزه مدلسازی و ساخت آبجکت سه بعدی همین که بتوانید با نرم افزاری مدلسازی کنید و با مفاهیمی چون بافت دهی آشنا داشته باشید کافیست . 

من با وی ری آشنایی ندارم آیا این برایم مشکل ساز خواهد شد ؟

شما در حوزه گیم نیاز به دانستن و داشتن اطلاعات راجع به هیچ موتور رندری نظیر وی ری و کرونا نیستید پس خیالتان راحت باشد  

من از آنریل و یونیتی چیزی نمیدانم آیا مجموعه به کارم می آید ؟

بله . این مجموعه نیازی به داشتن پیش زمینه در این نرم افزارها نیست ما چیزهایی که برای پیش برد و هدف مجموعه لازم باشد در این دو انجین به شما می آموزیم

من قبلا از جاهایی مجموعه هایی مربوط به آنریل در معماری تهیه کرده ام . آیا با وجود این باز نیاز به این مجموعه دارم ؟

بله . بازار هدف ما گیم است نه معماری . موتور بازی برای ساخت المان های گیم قوانین خاص خودش را دارد و با مواردی که برای کاربرد انجین در معماری یاد گرفته اید به کل متفاوت است

آیا کل مجموعه جنبه تئوری دارد یا تمرین و استفاده های نرم افزاری دیگری به جز آنریل و یونیتی داریم ؟

تمرین های ساخت آبجکت گیم و شیوه آماده سازی در انجین ها و نکات و استانداردها را خواهیم داشت و به هیچ وجه مجموعه فقط نکات تئوری نیست همچنین در مسیر پیشبرد اهدافمان نگاهی به نرم افزارهای مختلف می اندازیم

در مجموعه ذکر شده رویکرد ارزی آیا روش هایی چون نقد کردن پول و یا فروش مدل هم می گویید ؟

قطعا وقتی از تولید آبجکت گیم صحبت میشود به خودی خود مفهوم رویکرد ارزی در آن نهفته است اما در سرفصل ها راجع به نقد کردن درآمد ارزی و همچنین آماده سازی جهت آپلود و فروش نیز آمده است

من با مایا کار میکنم اما شما برای مدلسازی فرمودید از مکس استفاده میکنید آیا این مشکلی در روند یادگیری من ایجاد نمیکند ؟

خیر به مشکل نخواهید خورد . توجه داشته باشید که این مجموعه قرار نیست به بیان قابلیت های تری دی مکس بپردازد که دوستی که با مایا کار میکند بگویید این قابلیت ها به کارم نمی آید بلکه در این آموزش مکس، مایا، بلندر، سینما فوردی و ... تنها یک وسیله برای رسیدن به هدفی مشترک خواهد بود و اگر قابلیتی گفته میشود برای همه قابل استفاده است و اصلا نوع نرم افزار برای تولید مدل روی یادگیری یا توقف روند پیشرفتتان در مجموعه تاثیری ندارد

 

ویدیوی زیر توضیحاتی در رابطه با بازار گیم آبجکت ها بوده و اگر مشاهده نکرده اید توصیه میکنم حتما با صدای بلند بشنوید و ببینید . دقایق اول ویدیو زمینه خاکستری است .

 

برای دیدن لینک های دانلود لطفا لاگین کنید و یا اگر ثبت نام نکردید ابتدا ثبت نام کنید

نظرات کاربران

برای ثبت نظر در سایت لاگین کنید