خوش آمدید به cgalley.com

مرجع تخصصی آموزش از مبتدی تا ورود به بازار داخل و خارج

پشتیبانــــی قوی افراد در گروه وی آی پی

09197686470

مجموعه ی آموزش مدلسازی لولاگر پلاس

قیمت : 560,000 تومان افزودن به سبد خرید

صفر تا صد آموزش مدلسازی کوچه لولاگر تهران بدون هیچ مدل آماده ای - آموزش تری دی مکس از مقدماتی - نمونه سوالات و جواب آزمون بین المللی وی ری برای کسب مدرک بین المللی همه و همه در یک مجموعه

اگر مجموعه ا ی میخواهید که به فرآیندهای مدلسازی میپردازد و میخواهید جزء به جزء مدلینگ سابدیویژن را در مدلینگ یک بافت شهری از روی بلوپرینت تجربه کنید این مجموعه قطعا به دردتان میخورد .

در این مجموعه آموزش مدلسازی از ابتدا تا انتهای کوچه لولاگر واقع در نوفل لوشاتوی تهران به صورت جزء به جزء با توضیح ابزارهای مدلینگ، مدل میشود و سپس با استفاده از سیستم رویه ای به آن متریال های دینامیک داده شده و رندر روز، عصر و شب گرفته میشود .

شما در کمتر مجموعه ای خواهید دید که طی 48 ساعت یک معماری شهری پیچیده در آن مدل شود و این مجموعه از همان معدود مجموعه هاست . علاوه بر ورک شاپ 48 ساعته مدلینگ کوچه حدود 16 ساعت آموزش تری دی مکس از مقدماتی به بالا تحت عنوان پلاس در این مجموعه هست و همچنین به نمونه سوالات آزمون بین المللی وی ری و جواب هایشان جهت امادگی برای اخذ مدرک VCP از نمایندگی های معتبر Chaos Group در ایران دسترسی خواهید داشت .

به عبارتی شما با این مجموعه به دریایی از اطلاعات دست پیدا خواهید کرد و از تهیه آن پشیمان نمیشوید .

  • مدرس : علیرضا دواری
  • شیوه دریافت پس از پرداخت : به صورت دانلودی و تک کاربره
  • گروه اختصاصی پرسش و پاسخ : دارد

سرفصل های آموزشی لولا گر :

 

مدلسازی :

- نگاهی کلی بر محیط کاری مکس 2018

- تئوری مدلسازی

- مدلسازی ساختمان های کوچه جزء به جزء ) 5 عدد ساختمان (

- مدلسازی بعضی المان ها ) کولر پرده پشت دری ساختمان دوردست لوله های

گاز و سیم ها ریسه های LED چراغ خیابان صندلی های کنار پیتزا فروشی

سطل آشغال و ... (

- مدلسازی زمین کوچه

- نگاهی بر نرم افزار speed tree

- مدلسازی درخت ها در speed tree

متریال و تکسچرینگ

- تئوری متریال ها

- نگاهی بر نرم افزار substance designer

- ساخت متریال رویه ای فلز و بیک کردن پارامترهایی جهت تغییر میزان زنگ زدگی

نوع زنگ زدگی رنگ شبیه سازی تغییر در انعکاس به خاطر وجود چربی ها

تغییر در میزان roughness کلی فلز و کثیفی در substance designer و وارد

کردن آن ها در 3dsmax

- ساخت متریال آجر با قابلیت تغییر در رنگ قدمت کثیفی و رطوبت در -

substance designer و وارد کردن آن در 3dsmax

- ساخت متریال چوب با قابلیت تنظیم میزان رنگ روی چوب متناسب با قدمت

کثیفی و رطوبت در substance designer

ساخت متریال های بتنی در - substance designer

- آنرپینگ بدنه ساختمان ها

- نگاهی بر نرم افزار و محیط substance painter

- پینتینگ بدنه ساختمان ها در substance painter

- استفاده از uv channel ها جهت کنترل لایه های مختلف تکسچر روی جسم ) در

حین فرآیند تکسچرینگ(

- استفاده از Vertex paint و vertex color ها جهت ایجاد مپ ماسک برای متریال

vrayblendmtl ) در حین فرآیند تکسچرینگ(

- استفاده از مدیفای material برای آی دی دادن به جسم و material by element جهت ایجاد آی دی های رندوم در المنت ها ) در حین فرآیند

تکسچرینگ(

- استفاده از متریال بر پایه metal/rough فیزیکال متریال و متریال بر پایه

spec/gloss و معروف vraymtl و نحوه اعمال نود substance به این نوع متریال

ها

- و ...

نور و رندر

- تئوری نور و رندر

- نورپردازی روز

- نورپردازی عصر

- نورپردازی شب

- ایجاد عمق میدان در حین رندر

محتوای پلاس :

- نگاهی بر محیط کلی 3dsmax

- نگاهی بر نوار ابزار 3dsmax

- ویوپورت های 3dsmax

- بررسی اسپلاین ها و استفاده از Edit/Editable Spline

- بررسی مدیفای Lathe

- بررسی Loft Sweep Bevel Profile

- استفاده از edit/editable poly جهت ادیت کردن ابجکت های هندسی

- فرق Ring و Loop / mesh و poly

- تمرین : ساخت یک صندلی ساده

- معرفی Boolean و proBoolean

- مفهوم توپولوژی و شیوه تغییر آن

- مدیفای TurboSmooth

- معرفی ابزارهای در و پنجره و دیوار خود 3dsmax

- مفاهیم واحدها شبکه اسنپ

- بعضی توضیحات تکمیلی و استفاده از Array

- نگاهی بر نورهای standard ، photometric ، Vray

- نگاهی بر سیستم daylight

- استفاده از متریال کاربردی VrayMtl و انجام یک تمرین متریال دهی با آن

- استفاده از متریال MultiSubObjects - Vray2SidedMtl VrayLightMtl

و VrayBlend و انجام یک تمرین حین توضیح آن ها

- نگاهی بر برخی پارامترهای دوربین Physical Camera

- نگاهی بر بعضی گزینه های پنجره تنظیمات رندر جهت رندر گیری

- ارائه نمونه سوالات آزمون VCP و پاسخ دادن به آن ها به همراه توضیحات کامل

 

ویژگی های محصول :

  • ارسال شده از : pesareBazigsoh در تاریخ : 1398/07/26

    سلام و عرض ادب ببخشید جناب دواری عزیز میشه لطفا مشخصات سیستمی که مدل سازی و رندر این پروژه داخلش انجام شده رو بگین به نظر میاد حجم و دیتیل کار خیلی بالا باشه

کلمات کلیدی


لولاگر پلاس، لولاگر پلاس، مدلسازی معماری، تری دی مکس، وی ری آموزش تری دی مکس آموزش 3dmax آموزش مدلسازی cgalley

محصولات مرتبط