1 2
bootstrap slideshow by WOWSlider.com v8.8
"">

بهترین

CgAlley.com

مرجع یادگیری مدلسازی و کسب درامد ارزی

رویاهاتو خودت بساز

گروه پشتیبانی حرفه ای

مجموعه آموزش مدلسازی فروشگاه فانتزی قرون وسطایی به سبک لوپلی

مجموعه آموزش مدلسازی فروشگاه فانتزی قرون وسطایی به سبک لوپلی
آموزش مدلسازی لوپولی

مدلسازی به سبک لوپلی از روش های رایج مدلینگ در صنعت گیم، AR و حتی VR بوده که برای داشتن ظاهری مناسب مپ هایی چون نرمال از ورژن های پلی آن بیک و روی لو پلی استفاده میشود در این مجموعه آموزش مدلسازی, صفر تا صد یک فروشگاه فانتزی قرون وسطایی به سبک لوپلی را از روی بلوپرینت در تری دی مکس میسازیم، آنرپ میکنیم و در سابستنس پینتر مپ های مورد نیاز بیک و سپس پینت میشود و مجدد به تری دی مکس برای ساخت متریال ها برگردانده میگردد .

سرفصل های مجموعه ساخت فروشگاه فانتزی :
 

 

  • معرفی
     
  • تنظیم رفرنس ها در تری دی مکس
     
  • ایجاد یک مدل پروکسی بسیار ساده از رفرنس در تری دی مکس
  • کانکت زدن و مشخص کردن محل پلیگان های اجزای مختلف فروشگاه با استفاده از مدل پروکسی در محیط تری دی مکس
  • ساختن low poly ( مدل لوپلی ) اجزای فروشگاه بصورت اولیه در محیط تری دی مکس
  • اضافه کردن جزئیات بیشتر به مدل Low poly
  • نحوه ساخت طناب به دو صورت با اسکریپت و بدون اسکریپت و دفرم کردنش در طول مسیر در محیط تری دی مکس
  • آنرپ کردن و گروه بندی کردن مدل Low poly در خود تری دی مکس
  • اضافه کردن رزولوشن های بیشتر به مدل Low poly جهت ساخت یک ورژن High poly از آن در محیط تری دی مکس
  • مدلسازی بافت سنگ برای بدنه ساختمان و دیوار در حالت  High Poly
  • مدلسازی سنگفرش برای زمین در حالت High poly
  • آماده سازی مدل جهت اکسپورت کردن و استفاده در substance painter از طریق ریست کردن Xform ها و اصلاح نرمال های پشت رو و اصلاحات اسمی مدل Low poly و High poly
  • نگاهی اجمالی بر نرم افزار سابستنس پینتر
  • ایمپورت کردن مدل Low poly به سابستنس پینتر و بیک کردن اطلاعات مدل High poly روی سطح Low poly 
  • پینتینگ و تکسچرینگ مدل در substance painter
  • استفاده از مفهوم Project configuration در سابستنس پینتر جهت اضافه کردن پارت ها و مش های جدید به مدل
  • اکسپورت مپ های نهایی از سابستنس پینتر به تری دی مکس با دو پیش فرض استفاده از مپ ها در physical material تری دی مکس و VrayMtl در موتور وی ری
  • تنظیم و ساخت متریال های نهایی در تری دی مکس با استفاده از مپ های خروجی و استفاده از شیدر های Physical material و VrayMtl برای این کار

برای دیدن لینک های دانلود لطفا لاگین کنید و یا اگر ثبت نام نکردید ابتدا ثبت نام کنید